Coaching en begeleiding op school

Heb jij een steuntje in de rug nodig vanwege je gedrag? Even of voor langere tijd? Dan kan een coach jou misschien wel helpen of krijg je ambulante begeleiding op school.

Kun jij wat hulp gebruiken bij je motivatie, in het omgaan met anderen of het plannen en organiseren van schoolwerk? Dan kan een coach jou misschien helpen om weer met plezier naar school te gaan en goede resultaten te halen. Heb jij dit nodig? Laat het je mentor even weten, deze kan het doorgeven aan de coördinator passend onderwijs.

Ga jij door iets lichamelijks minder makkelijk naar school? Of heb je langer ondersteuning nodig? Bijvoorbeeld door een (medische) aandoening of ADHD of ASS? Ook dan is er begeleiding mogelijk, thuis of op school.